22 Kasım 2009 Pazar

İLK DİŞ


9 ocak 2009
GELDE GÖRÜN BENİ BAMBASKA BİRİCIKARDIM EN SONUNDA BENDE İNCİMİDİŞSİZİM DİYE AGLAYAN ANNEM NERDE ŞİMDİGEL GÖR BENİISIRACAGIM EN KISA ZAMANDA MEMENİİİİ LAY LAY LA LA LA LA LA LAAA OOOOOO
Bir yorgunluk,bir halsizlik,bir bezginlik ve bir ben.
Ne zor bir dörtlü olduk böyle,bugünlerde hep beraber takılır olduk pek ayrılmak istemiyorlar benden onlardan hoslanmadıgımı defalarca söyledim oysa ne yüzsüzler,istenmediğiniz yerde ne işiniz var?
Ama yok,su 3 gündür ne yaparsam yapayım ne söylersem söyleyeyim olmuyor.
Yorgunluk sırtıma ,halsizlik kollarıma,bezginlik beynime asılmıs keyifle geziyorlar.
Keyifli olurlar tabi tasıyan benım
Kızımın küçük dişini ise dün dudaklarımın kenarına asılırken yakaldım ve ben birtek ondan rahatsız diilim aynı zamanda dudaklarımdakı tebessume neden oluyor çünkü sadece dudaklarımdaki tebessüme mi?
Hayırrr kalbimdeki kıpırtının sebebide o sanırım kulaklarımda tatlı bir melodi gibi çınlayan çıt çıt çıt sesi kalbimin pıt pıt pıt pıt pıt sesine vokal yapar oldu..
pıt pıt ların hızı çıt çıtların sayısına baglı gibi pıtı pıtı çıtı çıtı............

Hiç yorum yok: