9 Kasım 2009 Pazartesi

iyi ki doğdun




3 nisan 2008
saat:01:30
Hala gözüme uyku girmedi.
Bu gece beraber geçireceğimiz son gece.Yarından itibaren az bağımsız hayatına başlayacaksın...
sürpriz yumurta gibi hisseder oldum..
sabah hem tatlı hem eğlenceli bir şey çıkacak içimden ama nasıl bir şey?
anne ördeğin sarı civcivlerinden mi,yoksa çirkin ördek yavrusu mu olacaksın.
offf çoook merak ediyorum seni.iyice sabırsız oldum .
sabah olsada çatlasa şu yumurta artık..
saat:08:00
Kot pantolonum,badim,şapkam ,spor ayakkabılarım..
Tam bir sabah yürüyüşüne çıkacak insan kılığındayım.Öylemiyim?değilim :)
saat:08:30
Telaşlı bir hazırlık var .
Birazdan çirkin ördek yavrumun yumurtadan çıkma zamanı gelecek.
o halde napalım doğuma girecek anne kılıgımızı takınalım.
saat :09:00
evett artık zamanı geldi.
Sedye üzerinde ben ,benim üzerimde doğuma girecek anne kılığım.
Sedye tıkırtısını bastırdı ,kalbimin heyecan dolu tıkırtısı.
tıkır,tıkır,tık,tık,tıkırtık da tıkıttık....
geldik buluşma mekanımıza her yer ve her yerim buzzz gibi..
Allah'ım ağlasam mı?
ağlamasam mı?
Birazdan hem ayrılacağız ,hem kavuşacağız.
iki sonlu türk filimleri gibi derken ,
bir ses bu düşüncelerden çekip çıkardı beni
doktor:merhaba selda.Büyük gün geldi :)Şimdi 1 den 10 a kadar say bakalım.
ben:Bu işte bir yanlışlık var doktor bey.Kvuşma nalarında 10 dan geriye doğru sayılır diye itiraz edecektim..
itirazsız saydım
1(ağlasam mı?)
2(ağlamasam mı?)
3(ağlasam mı?)
4(ağlamasam mı?)
............................
............................
Çooook güzel bir rüyadan daha güzel bir rüyaya uyandım.
canım:Canım:) :)
ben:mehmet :(
canım:Efendim canım?
ben:Güzel mi?
canım:Çoooook ,çok güzel senin gibi:)
Canımın avuçlarında titreyen ellerim canımızdan bir parçaya heyecanlı yolculuğum başladı.
ve geldik.Baktım sana uzuuun uzuuun dudaklarımda yeni sfatım olan anne gülümsemesi:) :(
gözlerimde ise
en son nerde kalmıştım?
5 (ağlasam mı?)
ve ağladım...


iyi ki doğdun ASYAM.....

1 yorum:

fotograf penceresinden dedi ki...

ne güzel bir duygu okurken gözlerim doldu Allah nazarlardan saklasın sağlıklı,mutlu büyüsün asyanız :)