22 Kasım 2009 Pazar

Komik Kız:)


Asya beni ve herkesi cok güldürür oldu bu günlerde.

Eline birseyler alıyor verecekmıs gıbı bize uzatıp alacak zaman asagıdaki gibi çirkin olup kaçıyor Yatagında saklanıp elını uzatıyor hiç oralı olmayınca yatak korkuluklarının koruyucu örtüsünün kenarından gizlice bakıyor ,bakıyor ordayız ayaga kalkıp bagırıyor..

Sonra oyuna devam

Karsılıklı babasından bana benden ona yürüyüp alkışlıyor kendini alkısladıktan sonra biz alkıslayana kadar hepımızın yuzune bakıyor alkıslamadan kalkmıyor..

Tüm alkışları topladıktan sonra tekrar yürümek için kalkıyor..

Mendil buldugu an ayaklardan birini havaya kaldırıyor,menili ve kafasını sallayarak halaya baslıyor bunu tüm müziklerde yapıyor ama bu günlerde Hadise'nin eurovizyon sarkısına bayılıyor bayılıyor.

Bu soytarı hallerini cok seviyorum bizimle etkilesimi bile cok hosumuza giderken birde sakalar yapması bizi deli ediyor.

Komik bir kızım mı var yoksa bebeklerin hepsimi böyle ne olursa olsun bu hallerine bayılıyorum.. komik kızım benim.

Allah gülen yüzlerini soldurmasın tüm bebişlerin

Hiç yorum yok: