22 Kasım 2009 Pazar

Yürüyorsun




10 aylıgım ve goooolllll


09.02.2009
Asya’cım artık daha hareketli ve heyecanlısın ve cok tatlısın.
Daha önce baslasaydın annecim diyeceksin ama tembel annen ancak 10. Ayında basladı ilklerini yazmaya.
Yeni yeni yürüyorsun en sevdiğin sey eline kutu ,battaniye terlik ve top alarak yürümek.
Zaten zor dengede duruyorsun bunu neden yapıyorsun. Acaba denge kurma alıştırmaları mı bunlar?.
Yürümeye baslamadan önce eline bir nesne alıp, bir yere diğer elinle tutunup o nesneyi yere bırakıp defalarca alma bırakma calışması yapıyordu.
Bu tasıma oyununda bir denge alıştırması da olabilir.
Yasıtlarına göre daha hızlı adım attın.
Aceleci sabırsız , hayatta da böyle mi davranıcaksın acaba?
Aceleci, telaslı, sabırsız, tam gaz…
7. ayında emekledin, emeklemeyi 2 hafta sonra bırakıp tutunup kalkma alıştırmalarına gectin hızlı bir sekilde.
Ve 9. Ayda yürüyordun artık.
Gec yürüyen cocuklar daha temkinli olurlarmıs.
Erken yürüyenler ise daha fazla risk alırlar.
Sen bu riskli gruba giriyorsun
Ama sağlam adımlar atacagına inanıyorum simdi ve ilerde.
Hala anneyi ağzından duyamadık suan kelime dagarcığın baba, dede, bebi, havv, ihii
( Buda ne anne? Buda ata taktığın isim) ,mama, memi, kendini bu birkac cümle ile ifade etmeye calışıyorsun ne yazıkkk.
Ama senin süper annen senin ne istediğini anlatmasanda artık seni anlıyor.
Beden dilini de kullanıyorsun gel gel yapıp, Hadise’yi alkışlıyorsun, kafanı sallayıp hayırrr diyor, merhaba yapıyorsun…
Ve bizi inanılmaz mutlu ediyorsun tatlım ..
Bugün 9 ocak 2009 2 dk önce resmen yürüdüm, sadece ayaga kaldırılıp tutuldugumda karşıya yürürdüm ama şimdi annemin saskın,mutlu,deli bakış ve bağrışları eşliğinde biberonumu yerden aldım ellerimin üstünde gücümü toplayıp dizlerimin üzerine durdum popomu yukarı dikippp bir hamle yaparak ayağa kalktım alkışlarla yürüüü be asya kim tutar seniiiiiiii

Hiç yorum yok: