27 Aralık 2009 Pazar

Amannn hergün hergün prenses çekilmiyor..





Asya;
''Amannn ne bu prenses ayna ayna demiş,eteklerinin altına kedi girmiş,prenses çooook güzelmiş.
Hergün aynı hikayeler bırakın tarihimi öğreneyim yav'.' Dedim ve bugün annem bana kitap okurken kitaplıktan bu kalın kitabı bulup getirdim.
''Al dedim ben sıkıldım bunlardan biraz da sen oku ve sıkıl''...
Anne;
Bu sabah Asya'ya kitap okurken birden kalktı ve kitaplıktan ''Diriliş''kitabını alıp geldi ve kendi kitabını önüme atıp Diriliş'i karıştırmaya başladı ve
''Annecim bunu ben okuyam,bunu ten oku''
dedi.Sanırım kendi kitabından sıkıldı:)

3 yorum:

GüLCaN dedi ki...

asya kızın seçtiği kitaba bakın helee.. Diriliş yaa, daha ötesi var mı?.. :)

ELİF dedi ki...

kuzucum ama resimsiz oooo, seninkiler daha güzel...

Özden dedi ki...

Entellektüel bir minik hanım:)))