23 Aralık 2009 Çarşamba

Boyfriend jeans:)


Ben de bir kız çocuğuna sahibim ama Ebru'nun sahip olduğunun tam tersi bir kız çocuğuna
Asya sevmiyor öyle süslü püslü etekleri.
Saçına toka takmak ise tam bir sabır ve atiklik performansı gerektiriyor.
E anne süslü olmayınca ondan doğan kız çocuğuda tokayla,bebekle,rengarenk giysilerle alakasız olup,oyuncakçıya girdiğinde ik gözüne çarpan arabalar,toplar oluyor.
İlerde değişirmi bilmem ama rol modeli paspal giyinen bir anne ve işte evde eşofmanla gezen bir baba oldukça değişmesini beklemem imkansız sanırım.
Hatta geçen gün lcw nin kız reyonunda hoşuma giden birşey olmayınca erkek reyonundan bir pantolon aldım.
İlk boyfriend jeansınıda giyinmiş oldu böylece:)

6 yorum:

herşeyden azıcık dedi ki...

Abileride aynı reyondan giyiniyorlar bugün gidip bir bakayım diyordum bende
Geçen gün Ömer'e mont aldık bende onu giyiyorum arada:)) Bu paspallık olayı sadece sende yok anlıyacağın:))

asyaselda dedi ki...

canım sende bizdensin desene:)

Batıkan dedi ki...

Yaylanmadan yürüüü, yoksa günah bizden gideerrr :):):)

annen şimdi kesin deli yazar bırakır ;)

asyaselda dedi ki...

ne diyim başka deli,:)

Sevgi Küçük dedi ki...

Kızım senin haberin yok, benim kankam modayı takip ediyor bir kerem. Akıllı bıdık duymuştu Demet Şener Kutluay' ın "Kızım ve ben boyfriend jeanslerimizi giyip gezmeyi seviyoruz" dediğini sana mesaj veriyor ama alan kimm?? Ah kankam ahhh...Gel biz birlikte takılalım :)

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

aynen bilge de asya gibi.oturup maç izliyo babasıyla,ne oynayalım pop , toka takmaz ...bizim baba da esofmanlıgillerden ondan mı acaba.