15 Aralık 2009 Salı

Bugün sen...


Bugün baban hasta olduğu için onu karantinaya aldık:)Sende tam olarak iyileşmedin hala
Doktor domuz gribi dedi babana ama sadece dedi tahlil filan yok ve biz inanmadık ama her ihtimale karşı yine de anneannenlerdesin.
Bugün beni çok şaşırtan ve sevindiren bişey yaptın
Beraber markete gittik ben dergilere bakarken sende eline sesli bir kitap aldın ve kitabı alır almaz kasaya gittin ''Abla al kipatı'diyerek.
Eve dönüşte ise şarkı söylüyordun
''makete dittik kipat aldık
makete dittik şeptali aldık''diyerek melodili bir biçimde.
ilk uyduruk şarkın dı bu yada ben ilk defa duydum ama çok mutlu oldum.
Kızım benim minik tedim artık şarkı söylüyor hemde kendi bestesi ve sözleriyle.:)

3 yorum:

Deniz dedi ki...

ya harikaymış:) Kasa olayını sökmüş bücür bu arada, olay kasada bitiyor diyerekten...
Saçlar da uzadı, afet oldu. Maşallah Asya kuzusuna

Doğa dedi ki...

"... seni okuduk ,öptük kokladık..."

"... seni okuduk , yedik ,durduk.."

bende söz yazarım banane :))

Babanıza çok gecmısler olsun Seldacım..

asyaselda dedi ki...

söktü denizcim biliyor birşey alacaksa oraya gitmesi gerektiğini:)

teşekkürler şenaycım:)karantinadayız hala:)
şarkıya ek dörtlükleriçinde teşekkürler:)