3 Aralık 2009 Perşembe

bugünlerde Asya:)


















Asya bugünlerde napıyor diyem hemşom Meltem, Funda Ve Melike şerefine Asya:)

Asya bu günlerde anneannesinin yeni taşındığı site bahçesinde
kendinden 8 ay büyük arkadaşlarına taşları toplamayı,duvar kenarlarına '
'Ale del daş disss(Hale gel taş diz)''diyerek taşları dizmeyi ,
onun girmediği ne kadar delik varsa kendiyle birlikte onuda sokmayı öğretiyor:)
Ağaç kenarlarında gezmek yerine tırmanmaya çalışmaya,tırmanamayınca sinirlenmeye,ayağını atıp bin bin diyerek ağaca ben destekli çıkmaya çalışıyor...
Anne genlerinden mi geçmiş ne bayılırım çekice ,penseye,kıl testereye yapı marketlere
Asya da dedesinin tamir çantasından tornavidaları çalıp pencere kenarlarına sokarak aklınca tamir ediyor:)
Yataktan ,komidine,komidinden çalışma masasına çıkıyor
yaramazlık değil ama derdi masanın üzerinde duran namnem(kalemlere ulaşma isteği:)
elinden kalem hiç düşmüyor ne zaman aklına gelse namnem diye dolaşıyor bir öğrencinin bir yılda kullanabileceğinden çok defter eskitti...
kalemi sopa gibi tutunca Asya kalemi düzgün tut kızım dediğimde kalemi parmaklarının ucuna getiriyor
ve çizgi çalışmalarımızdan birincisi :)daireleri ona göre tedilerini çiziyor..
sanırım bana her kedi çiz dediğinde kafasından başladığım için daire çizdiğinde kediye dönüşeceğini sanıp ''kedi çisdimm''diyor:)
AAAA en önemlisi artık çişi geldiğinde söylüyor:)
Yaramaz kelimesini sevmiyorum işe yaramaz gibi geliyor:)
Eskiden sinir olurdum bu yerinde bir dk durmayan çocuklara ama
Amaçsız koşturmuyor, döküp saçmıyor Asya yeni şeyler denemeyi seviyor ve
yerinde durmaması keşfetme isteğinden ileri geliyor ve gerçekten bişeyler
çıkarıyor diyerek avutuyorum mu ki kendimi?:)
yoksa Asya da o eskiden sevmediğim çocuk tiplerinden mi?
İnsanın kendi çocuğu olunca amaçsızca döküp saçıp,ora bura saldırsada sevimli oluyor sanırım:)
(Bu arada kuzgunum,öyküm tüm blog arkadaşlarım:) yarın nöbet günüm beni testere banyomla yalnız bırakmayın :/ :/ :/ :/ )

1 yorum:

meltem dedi ki...

oooooooy kıyaamam ben size annelerin güzeli ve güzel kızı ne iyi ettiniz ayrıca teşekkür ederim canım