3 Aralık 2009 Perşembe

elveda bezlerim


Nereye gidiyordu?
bende istesem götürürmüydü?
biraz ağlarsam arkasından götürür sanırım:)
dememle başladı babamı arkasından ağlayarak 5.5 yaşında ilk okulla tanışmam..
Bakmayın küçük olduğuma okumayı öğrenmede yaşıtlarımı geçmiştim hani:)
Ama tüm bunlar engelleyemedi ilk yaptığım D harfini ters yapmamı ve utançtan tuvalete gidebilirmiyim diyememle beraber sırayı göl etmemi:):)
ilk o zaman dedim;
'' keşke altımda bez olsaydı'':)
birde 13 sene sonra üniversite sınavında iki bilinmeyenli tuvalet problemi yaşadığımda...
Sadece bu zamanlardamı başıma bela oldu şu annemin bana tuvalet alışkallığını kazandırması?
cııık..
Sokak,otobüs,bayram törenleri, aklına nerde eserse kazanmış oldugum bu alışkanlıkla tuvalet aramaya koyuldum her seferinde:)tanımadıgım evlere bile girdiğim utana sıkıla rica edip yerin dibine girerek umumisine rastlayamadığım yerlerde..
Ama nevardı hep bezim benle olsaydı:):):)böyle bir problemim hiç olmayacaktı:):)
İşte başıma bela olan bu tuvalet anılarımı Asya'nın da yaşama ihtimalini düşünerek önce vazgeçsemde:) sonra fırsat bu fırsat yaz geldi diyerek saldım Asya'yı meydana..
ve dedik bezler size elveda:):)
küçük kazalar ve tuvalet merhaba:):)
Artık kitabımızı alıp her 20 dk bir banyodayız çiş yapmak için..
Zorlamadan, canı ne zaman isterse diyerek ,sevdiği şeylerle oyalayarak öğretme yolundayız, ilerde kapı kapı tuvalet aramasına neden olacak alışkanlığı:):):)

Hiç yorum yok: