20 Aralık 2009 Pazar

hafta sonu diyalogları






İnsan bir haftada değişebilirmi?
cevabımız kocaman bir evet:)
Daha fazla kelime kullanır oldun cümlelerinde.
daha başka kelimelerle
şarkıların arttı kendi başına mırıldandığın ve koltuğunun altına aldığın kova ile ritm tutuşların
bana kitap okuyuşların hepsi bir önceki haftadan çok çok farklı .
Mucize gibi bişeysiniz siz
ve ben ne mükemmel bir değişime şahitlik ediyorum her annenin olduğu gibi :)
işte bazı cümlelerin ,unutmamak için ve seninde okuyup gülmen için;
Bu hafta sonu şehir dışındaydık
arabada eline miniğini(köpeğini)alıp cama yaslayarak
''minik bak dışayıya
buuu kammon
buuu utak(uçak)
buuu düneş(güneş)
buuu da aaaç(ağaç)
aaa minik bak yine kammon ben kammona binecem:)
dedin...
oturmuş kulelerini dizerken kaybolan kuleyi aradın ısrarla
yeyde büyük kımmızı kuyeee yeydeeee:)
anne şaykı söyle bende çalam(anne şarkı söyle bende çalayım)dedin elinde kova şarkıma eşlik etmezden az önce:)
ve bu akşam elinde kitabın sokuldun yanıma:)
abba denise ditmiş (abla denize gitmiş)
babaannesi emma veymiş(babaannesi elma vermiş)
abiyeyi geymiş(abileri gelmiş)
aaaa bak düneş vaymış buyda yıydışş(aa bak güneş varmış burda yıldız)
hatırlayamaıyorum bu şirin cümlelerinin çoğunu elimde bir not defteriylemi gezsem acaba artık hiç bir şirinliği kaçırmamak için:)

8 yorum:

Batıkan dedi ki...

Sizi gidi şirineler siziii ;)

Özden dedi ki...

Tecrube ile sabittir ki bir haftada konuşma becerisi inanılmazzz derecede ilerleyebiliyor...Ben oğlumun dediklerini sürekli not alıyordum:)

Sevgi Küçük dedi ki...

kankaaammmm
sen ne tatlı cümleler kuruyorsun öyle yaaa? senin yıydışş ını yerim ben!en kısa zamanda buluşsak da emma yesek seninle :)
öperim

Deniz dedi ki...

Hakkaten ya, boyu da mı uzamış ne...

Saçların yakıyor bu arada

suinci dedi ki...

ben şu kalem kameralardan alıp 24 saat kayıt düşünüyorum.bazı kayıtları sonradan izlemek harika oluyor.

asyaselda dedi ki...

hi hi hi şiriniz dimi:)

not alamk lazım helede böyle unutkan bir anne iseniz not almak lazım:)özdencim.

men teni yiyem tevgiiii:)

ahhh ağzını öpeyim deniz:)saçlarıma iltifatın için:)
teşekkür ederim:)

boyu?evet uzadı biraz:)

iyi fikir su inci kalem kameralar:)

sebnem oguz dedi ki...

ben de hergun eve geldigimide farklı bir asya buluyorum su sıralar ve evet son surat buyuyor bunlar ...:) selda birsey sorucam bilgisayardan da anlarım ama ben bir turlu 3-4 resmi senin yaptıgın gibi birarada kullanamıyorum hepsini ayrı ayrı yukluyorum nasil 4 ü minik ve birarada kaydediliyor.. lütfen yardım ...

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

iki küçük kız gördüm ben burda.seldacım gözler saçlar müthişsin.asya da cok seker.