12 Aralık 2009 Cumartesi

iyi geceler:)

Ne çok hasta oluyorsun :(
Bu geceleri seni bir yatağın bir ucunda diğer kalktığımda öbür ucunda bulmamla alakalı olabilirmi?
ve bir minyatür insan evladından bukadar ter nasıl çıkar diye şaşıracak kadar terleyebilmenle?
Ya da benim sana iyi bakamamla.
Aslında hergün eve mikrop taşıyoruz bunlada çok alakalı.
Ama çocuktur hasta ola ola büyüyecek diyerek alıştık bu hallarine artık zor gelmiyor üzülsekte
geceleri uyanıp anne ateşim çıktı diyorsun en azından nerenin ağrıdığını anlatıyorsun bana.
Terlediğinde bezi sırtına koymamı istiyorsun:)
Şu an ise tek sevdiğin peluşa sarılmış uyuyorsun
Daha iyisin
Daha iyiyiz
Sabaha daha iyi ol meleğim
ki haftasonumuzda seninle doya doya vakit geçirebilelim
İyi geceler...

5 yorum:

Ali İkizkaya dedi ki...

Derdini çok zor zahmet anlatıyor olması hele hele hasta olduğunda nasıl iç paralar ve çaresiz bırakır insanı, hem geceler gibi hem de gecelerde. Güzel uyu sağlıklı kalk.
Ayaklarından öpüyorum.

Sevgi Küçük dedi ki...

Ah kankammm benim, hasta mı oldun sen? :(
Kıyamam sana. Ama annene söyle sana iyi bakamadığını düşünmesin ve üzmesin kendini; baksana koskocaman insanlar hasta oluyoruz dakika başı senin o minnacık bedenin ne yapsın?
Çabuk iyileş kuzum benim, iyileş ve büyü ki geldiğimde anneni atlatıp gezelim iki kanka :)

asyaselda dedi ki...

ali abi dileklerin işe yaradı sanırım:)pırasa saat 11 de ve gayet neşeli uyandı:)


kankammm iyiyim sen gel annemi atlatırız:)

aysencifci dedi ki...

Geçmiş olsun o tontiş kuzuya. Ne demek iyi bakamamak annesi? Selda'cım biz ne kadar da kendimizi yırtsak çocuklar hasta ola ola büyüyorlar. Bir yerde iyi, mikroplara bağışıklık kazanıyorlar, ilerde daha az hastalanacaklar ama olan annelere oluyor. Uykusuz, vicdan azabı dolu geceler.. Öpüyorum ikinizide, kuzuya çok geçmiş olsun, biran evvel iyileşsin inşallah.

dore-nilü dedi ki...

geçmiş olsun kuzuma kıyamam ya