14 Aralık 2009 Pazartesi

Kaşif Dora

Kitapçı raflarında eskiden sadece kendim için dergiler bakınırken şimdi kendimden çok senin için bakınır oldum.
Meraklı Minik dergisine ayaklı aboneyiz zaten:)Ama Kaşif Dora'yı ilk defa aldım.
Beni çeken ise sadece verdiği mıknatıslı balık oyuncağı oyunu oldu.
İçeriği ise Asya için ağır ve çokta zengin değil ben pek hoşlanmadım
ama verdiği balıklarla Asya oynadı ve çok sevdi:)



verdiği oyuncak bu tarz bişey 5 balığı var ve ucu mıknatıslı bir oltası:)Minik kasları baya bir çalıştı mıknatıslı ucu balığın ağzındaki vidalara tutturmak için:)



3 yorum:

Batıkan dedi ki...

Sen bilirsin Delda ;)
Bu balık tutma olayı nasıl yapılır evde sence mıknatıs filan mı almak lazım...
Yoksa al bi olta deniz dibin de git orda tutsun mu diyorsun? :)
Sevdim ben bu oyunu da o yüzden nasıl yaplır acep ;)

asyaselda dedi ki...

evet canım mıknatıs almak lazım :)mıknatısı iyi monte etmek lazım..ben yapacaktım ama hazır görünce gerek kalmadı sende bu dergiyi bulabilirsin canım :)güzel yapmışlar uğraşmaya değmez

Sevgi Küçük dedi ki...

do dooo dooo doraaaa...kaşifff doraaaa...tammammm şimdiiiiii :)
görüleceği üzere kendisini izliyorusss: başardık başardıkkk başardıkkk heeeyyyy! :D