3 Aralık 2009 Perşembe

meraklı minik







Bilen biliyor ama ben Meraklı Minikten bihaber olanları haberdar etmek için tekrarlayacağım...
yaz tatilinde alamadım abonelik yok büyük market yada kitapçılardan temin edebiliyorsunuz.
Bu yüzden Haziran ayında aldıgım sayısının fotolarını çektim..
gelelim içeriğine mesela aldıgım bu son sayıda tatil yörelerini anlataıyordu
yani Türkiye'nin tarihi ve turisik yerlerini yaylaları,pamukkaleyi ve daha nereleri ve hayvanları o yere özgü hayvanları denizli horozu,sivas kangal köpeği gibi.
bunları sıkıcı paragraflarla vermiyor tabi:)
çıkartmalar var ,resilerde uygun yerlere yapıştırıyorsun..
yaylada yada dağda hangi hayvanların nerelerde yaşadığını hazır değilde yöneltici sorular ve bu etkinlikle buluyorsun..
basit origami örnekleri,cocugunuzla beraber yapıp aynı zamanda zevkle yemesini saglayacak eğlenceli yemek tarifleri,matematiksel etkinlikler(bu sayıdaki şekiller ile ilgiliydi)
farklı bilmeceler,örüntüler.......,
Ha birde yeni blog açtıgım günlerde tesadüfen sayfasına ulaştıgım,çizimleri görünce aa bu çizimleri tanıyorum dediğim ve meraklı inik çizimleri oldugunu farketmememin uzun sürmediği sizinde yakından tanıdıgınız sevgili pino çiziyor resimlerini.
Buda eline aldıgında ayrı bir hoşluk katıyor dergiye dahada tanıdık yakın geliyor insana:)
Asya için evet biraz daha zaman gerekli ama harika ir arşivi olmasıda iyi değilmi?
şimdilik resimleri anlatıyorum gelip gidip karıştırıyor,karıştırıyor çünkü bu güne kadar hiçbir kitabı yırtmadı kitaplıktaki kitaplarımızıda cok ciddi şekilde eline alır ve sayfalarını karıştırır sonra kendince pek başarılı olamasada yerine koyar:)
ilk kitabı üstüme atıp oku demesi geldi aklıma o zamanda şu yazıyla paylaşmıştım bu heyecanımı:)
Asya konu olunca bak asıl konuyu nasılda unutuverdim hemen:)
Uzun yazının kısası biz bu dergiyi severek okuyoruz
ilerde dahada güzel olacak içindekileri Asya daha anlayarak ve heyecanla yaptıgında.
sizede tavsiye ediyoruz:)

Hiç yorum yok: