3 Aralık 2009 Perşembe

mutfak havlusundan okunduğu gibi igılpigıla:)




Asyacım olmadan önce gördüğümde ''bu neya ? ne saçma bi film'' demiştim
aa uuu gibi saçma akla başka sesleri getiren:)
bir dik saçlı hanım kız bağırıyordu
elinde taş başka bir mahluk orayı burayı siliyor
mavi bir tosun yaratık elinde battaniyesi geziyordu
şu dik saçlı hanımla aralarında bir şey oldugunuda düşünmedim değil hani
öpüşüp duruyorlardı..
eeee Asya dogdu,asya büyüdü
Asya televizyonu tanıyıp
GECE BAHÇESİ izler oldu
hatta hastası oldu..
bizede saatlerini takip edip izlettirmek düştü:)
hatta bizde izler olduk:)
aslında asyaya faydası bile oldu
ikiden sonra üçç geldiğini
dokuzdan sonra on geldiğini onlardan öğrenmiş
kuşları,el yüz yıkamayı taklit etmeyi:)
İggle pigglenin
hareketlerini takip edip düşmeden önce düştü diyip sırayı bilmesini..
öğrenmiş diyorum farketmemiştim:)
13 aylıgında bir gün sayı sayarken iki dediğimde üççç diyerek beni şaşırtana dek:)
Şimdi o tuhaf yaratıkları sever oldum:)
Hatta oyuncaklarını görünce almak için yöneldim ama çooooooook pahalıydı
ben ne yaptım:)
mutfak havlusundan kızıma igılpigıl yaptımmmm
Hayatımıza dahada yakınlaştırdım:):):)

Hiç yorum yok: