3 Aralık 2009 Perşembe

önüm arkam tedi



Karanlık uçsuz bucaksız bir orman
ormanda elinde kılıcı ,üstünde siyah deri tulumu,olamaması gerken kadar ince ben
Düşerken tüy gibiyim uçurumdan ,
kaçarken bir ton ağırlık var ayaklarımda,yüzüklerin efendisi yaratıklarından ..
Bu işte bir tuhaflık var ama kokusu çıkar dedim yakında.
Sürüne sürüne bir ağaç kovuğu bulupsaklanıyorum nefes nefese,beni arayan siyah atlı,siyah pelerinli gölge adamdan.
Derken,at nalı sesleri hızlandı tıkı tık tıkı tık tıkı tık......
yavaşladı tık tık tık tık......
durdu korkunç bir at kişnemesiyle.
İndi üzerinden siyah pelerinli gölge adam,ayak sesleri yaklaştı,hırlamaya benzer boğuk bir nefesle...
Ayyyy!
Ayak parmağımdan yakaladı çekiyor
'Bırakkkk bırakkk!
öldürme beni
al yüzüğünü
al senin olsun geri istemiyorum.
yok ,başını iki yana sallıyor istemiyor.
''Ne istiyorsun benden''diyorum.
''TEDİİİİİİİ''diye bir ses geliyor siyah pelerinli gölge adamdan..
Ama ama bu ses ondan gelemeyecek kadar şirin.
Aralıyorum ,aralık sanıdığım gözlerimi
Asyaaaa:) :) :)
Elleri ayak parmağımda tediiii diyor bağıra bağıra,
çiçekli pijamasından görünen göbeği,çıplak ayakları ve elinde kalemiyle..
En heyecanlı yerinde fantastik rüyamın ,
çekip çıkarıyor beni ayak parmağımdan ,bugünlerde ki tek isteğini yerine getireyim diye.
Kalkıyorum ,
siyah tulumum yok ,
incecikte değilim üstelik diyerek kızıyorum beni mavi pijamamla gayet kalın gösteren aynaya.
elimden tutup götürüyor beni odasına,
getiriyor heyecanla kağıtları
alıyoruz kalemleri elimize ve başlıyoruz gözü kapalı tedi çizmeye.
Kaçıncı çizişim saymıyor, sayamıyorum.
Tam yüzüp yüzüp kuyruguna gelince ,başka bir kalem verip elime sabırsızlıkla tedii diye bağırdığı için.
1 tedi
2 tedi
3 tedi
4 tedi
.
.
.
14 tedi:)
Kağıtlar yetmiyor Asya'ya elimize ,kolumuza,parmaklarımıza tedii çiziyoruz..
Bu günlerde ,
gece gündüz, elim kolum,önüm arkam,sağım solum tediiiiiiiii......oyununu bıkmadan usanmadan oynuyor ve çokkkk seviyoruz:) :)

Hiç yorum yok: