3 Aralık 2009 Perşembe

üretim hatası dişler





Bu gün Asya'yı diş doktoruna götürdüm biraz dolgu yapıldı
bir kaçta porselen takıldı :):):) Şaka bir yana Asya'nın uzun zamandır dişelerin üzerindeki lekeler ile problemi vardı aslında onun haberi yokta bizim lekelere karşı düşmanlıgımız artmıştı tam savaş boyalarımızı sürmüştük ki
dişçide ateşkes imzaladık...
Biberon çürüğü denen şeymiş o lekeler
kızımın miniminnacık tazecik dişelrini durduk yerede işgal etmemiş siyaha boyamamışlar yani
benmişim asıl hayin genetikmiş ,hamilelikte geçirilen bir hastalıktanda olabilirmiş,zayıfmış
Asya'nın dişleri
kendisinin tıp terimleriyle anlattığını benim kendi idare eder zekamla anlatmam gerekirse..
Benim sınırlı üretim yapan bir bebek fabrikası oldugumu düşünürsek
Asya üretim aşamasındayken
dişlere sıra geldiğinde fabrikanın kulak burun boğaz bölümünde bir arıza meydana gelmiş hatta kulak burun bogaz makineleri 38 derece ateşle kısa devre yapmış olabilirmiş..
olduda böyle bir arıza hatırlıyorum...
bu sırada yardıma diş üretim bölümündekilerde koşmuş insaniyet namına iki kova su taşımış,
geri döndüklerinde dişin parçalarından hangisini taktıklarını unutmuş patrona çaktırmadan ''patron bu tamamdır''
diyerek üretime dahil etmişler...Yani Asya'nın dişleri hatalı üretim:):):):)
yani ben böyle anladım o böyle anlatmasada:)
ve biberonla gece sütle beslendiğindende zaten zayıf olan dişler dayanamaz hale gelmiş biberon çürüğü tetiklemiş...
ama doktor hanımımız çok şekerdi Asya oyuncakçıyamı,yoksa doktoramı geldiğini anlamadı üstelik özel bir muayenehane de değildi...Dişçi çıkışı bir balonu ,bir bebeği,bir arabası ve bir kurbağa maskesi oldu..
ilk defa beyaz önlüklü birine antipati duymadı.
ağlamadı
kendini yerden yere atmadı..
üstüne üstlük muayene bittiğinde
'hadi kızım gidiyoruz ''dediğimde
''ı ı ıhhh'' diyerek koltuga oturup banada yan koltugu gösterip eliyle vurarak
''otu otu ''dedi:)
sonuç:
dişler ilerlememiş ama ilerleyebilir kalan sağları koruma altına alıcaz..
bir diş fırçası aldık geldiğimizden beri elinden düşürmüyor..
umarım düzelir...
dişçi tanıdığı olan varsa bana daha fazla bilgide verebilir..

Hiç yorum yok: