3 Ocak 2010 Pazar

DEPPESYONDAYIM


Bir kaç gün tam da yukarıdaki surata sahipti.
Hiç birşeyden memnun olmuyor,
herşeye verdiği cevap olumsuz ekler taşıyordu.
Bende ''Kızım depresyona girdi.''dedim sanırım bir iki defa.
Bu gün arabada yolculuk yaparken kendi kendine
''Ben deppessona giydim'' dedi ne dediğini çözmeye çalışırken ikinci bombayı patlattı
''Canım sıkılıyor''
''Kime canın sıkılıyor'' dedim şoku atlatınca
''Dedeme''
''Neden bitanem?''
''Payalayımı aldı''
Dedesi akşam işten bir poşet bozuk para getirmişti onlarla oynamak istedi haliyle izin vermedik mikropludur diye.
Kuzum içinde kalmış demekki.
Can sıkıntısını da bilirmişsin de haberimiz yokmuş keşke daha geç öğrenebilseydin bu hissi.

5 yorum:

GüLCaN dedi ki...

ahh dedesi niye aldın çocuğun paralarını? şu surata bakın ya tam yemelik :)

Özden dedi ki...

Ayy kıyamam, annesi bir yardım etsen de çıkıverse şu depresyondan:)

asyaselda dedi ki...

hala aklında:)

çıktı çıktı canım merak etme :)

Sevgi Küçük dedi ki...

ben senin depyesyonunu yeyiiimmm yavvvyuuuummmm :D

öykü dedi ki...

yerım ben onu yerım:)
demek cocuk depyesyona gırmıs nasıl farketmezsınız nasıl:)
kıyamam ona