27 Şubat 2010 Cumartesi

Banyo yapmak ya da yapmamak,oysa asıl mevzu banyoyu sıcak yerde yapmakmış


OOOOO uzun zaman olmuş buraya yazmayalı ama diğer taraftada senden bahsettim bu beni affettirir sanırım:)
23 aylıksın mevsime göre banyo sevme sevmeme durumların değişiyor.
Yazları banyo yapmaya bayılıyor,kışları sevmiyorsun.
Neden diye düşünürken soğuk yüzünden sevmediğini anlamam çok soğuk şu son günlerde seni eski usül mavi leğende yıkamamızla oldu.
Sobayı yakıp tıpkı çocukluğumdaki gibi geniş bir örtüyü yere açıp mavi leğende yıkıoruz seni ve sen eskiden çığlık çığlığa yıkanırken şimdi banyo saatlerinden büyük keyif alıyorsun.
Seni leğenin içinden çıkaramıyoruz.
Banyo yapmam diye ağlarken şimdi banyo bitti diye ağlıyorsun.
Biraz önce aynı şekilde yine banyo yaptın ve yaklaşık 4 saattir uyuyorsun:D
Bu dinlenme ve topladığın enerjiyle akşam seni nasıl zaptedicez düşünüyorum:D

10 yorum:

Mlke-Btkn dedi ki...

heheheh ben canlı canlı gördümm hehehe :D

içimdeki yolculuk (funda) dedi ki...

allah kolaylıkmversin vala bak dinlenmiş uykuyuda almış yandınıss:))

suinci dedi ki...

amanııın sıhhatler olsun büyüyünce anne başka yıkayacak yer bulamadınmı?ne gıcık leğendemi yıkadıııın?demessin umarım.

Deniz dedi ki...

banyoda ne kadar güzel oluyorlar di mi?? bayılıyorum şu bıdıkların banyo hallerine
Maşallah senin gözlerine, kaşlarına

asyaselda dedi ki...

yakalandık:D

uyudu funda uyudu:)hala yorgunluğu atamamış demekki üstünden


su inci annesine çekese demez sanırım severse oda benim gibi bu nostaljileri:)
ama zamane gençleri hiiiiiç belli olmaz ne diyeyeim:D

:Dçooook gözlerine kısmı tamamda kaşları biraz bitişikmi ne küçük emrah hesabı:D

öykü dedi ki...

Hosbuldum dımı asyacım
ben jale
senı cok sevdıgımı bı kere daha soylemek ıstedım
mıyaww

asyaselda dedi ki...

ŞALEEEEE :)HOŞGELDİN CANIM BENİM:d

Özden dedi ki...

Ay kuzum ne de güzel bir resim öyle, bornozlu bornozlu...Hadi sıhatler olsun, bol banyolar dilerim...

Deniz dedi ki...

kaşları da güzel annesi: )öperim onu ıslak kirpiklerinden

Onuncu Köyün Adamı dedi ki...

Kadınlar gününüz kutlu olsun. Herkes için özellikle kadınlar için daha güzel günlerin gelmesini diliyorum..