22 Nisan 2010 Perşembe

Tabi ki küçük hanım:)


Unutmamak adına kayıt altına almalıyım:)
Bazen söylediğin şeyler basit olsa da ve ben gün geçtikçe buna alışacak olsamda
ama hala alışmamışken ağzından çıkan beklemediğim bir söze hala seviniyorken yazmalıyım:)
Dün senininle oynamaktan yorulmuş bir köşede oturan bana seslendin
''Anne Anne''
''Efendim canım''
Eline bebeğini ve arabasını alıp
''Bize katılmak iste misin?''diye sordun ne dediğini anlamayıp tekrar efendimmm dedim
yine tekrarladın:)
''Bize katılmak istermisin?''
''Tabi ki küçük hanım size katılırım dedim:)ve bebeğini arabasına bindirip evde gezdirdik:)

6 yorum:

AyGün dedi ki...

bende size katılmak istiyoruuuuuuuum:) uuy kolları ne şirin yaaa:)

Tibet'in annesi dedi ki...

aaayyy, nazik cimcime!!! benim de kayıt altına almam gereken birşey olduğu aklıma geldi bak şimdi, hatırladım sayenizde :)))

Deniz dedi ki...

Allah yaaaaaa, yemeye gelicem galiba oraya

sermoon dedi ki...

26 yasinda olmama ragmen hala daha bebeklere kisaca oyuncaklara ilgim azalmadi,bitmedi...Hemencik bebege baktim ve cok begendim:)))Turkiye'deki odamda hala duran bebeklerim aklima geldi burnumun ucun sizladi..

Bu arada o bebek arabasini iten bebek hepsinden daha tatli :) Oyle guzel bir teklife kim hayir diyebilirki:))

SERRA dedi ki...

al al , kayıt altına al, unutuluyo sonra bu şirinlikler:)

asyaselda dedi ki...

aygün:)bide katılmak istel misin?:)


Nazik evet anne ve babası pek bir nazik sayılmasa da:P
koş koş sende kayıt altına la kaçırma unutma anlarını

Deniz ben yaz ve Asyayı çok benzetiyorum birbirlerine nedense:)gel ye

SERMOON canım benim :(üzülme gelince oynarsın bebeklerinle ya da yap orda çekik gözlü bir melek onla oyna:P

değilmi serra:)unutmamqak lazım sonra ben ne yapardım küçükken diye başımın etini yer durur