15 Haziran 2010 Salı

Bugünleri de görecekmiydim:)

Yatağın gelmedi henüz ve sen bizim yatağımızı baya benimsedin:)
Gece gündüz bu dağınık haliyle ,düzenlesemde iki dk sonra tekrar bu hali alıyor.
Kitapların hep burada uyumadan önce bilmem kaç defa okuyorum ezberledim artık.
Cemile serisini aldım füsundan okuduktan sonra ve gerçekten çok ilgi çekici ki Asya akşama kadar okutuyor bize hem resimleri hem hikayesi çok seviml:)


bebekken sabahlara kadar uyumadığını,saatlerce salladığımı düşünürsek tüm bilmişlerin sallama alışırlarını inat hiç alışmadın dememki bir sıkıntın vardı sallanınca rahatlıyordun.
Şimdi hikayelerini okuduktan sonra yaklaşık 11 hikaye arada tekrar okuttuklarında var tabi..
fotoğraflardaki gibi bir iki dakika sonra kendi kendine uykuya dalıyordun:)





iyi geceler meleğim:)

3 yorum:

Deniz dedi ki...

Seldacım, diyorsun ya sen, bizimkini görür gibi oldu, ağzında meme, uykuya düşerkenki mayışma tipi :)

asyaselda dedi ki...

diyorum ben aynı haav var bu kızlarda ynı ifade ben çoğu zaman yazı gördüdğümde asaynın ifadesyle aynı ifade görüyorum yüzünde sesi de aynı mıy mıy mıy:):):)

Özden dedi ki...

:)) Selda o bilmişlere ben hayranım...Valla iyi ki de sallamışsın, ne güzel uyumuş kuzuş. Ben sallamadım ama gerekseydi sallardım...
Sevgiler
ÖZden&Can