4 Temmuz 2010 Pazar

sevimli cümlelerin devam etmekte,kokoşluğunda



Kokoşluğumuz 2 yaş sonrasında ortaya çıkıp hala devam etmekte tatlım:):):)
Bir gözlüğün eksikti oda oldu tam oldu:)
Artık bez bağlamıyoruz sana eve yakın gezmelerde tuvalet olan yerlerde
ama bu hiç kaza olmuyor anlamına gelmiyor tabi :)
Söylediğin kelimelere kurduğun cümlelere şaşırmaya ve sevinmeye devam ediyorum hala.
Kimden nerden öğrendiğini kestiremiyorum bazen dememki her söylediğimiz cümleye dikkat etmemeiz gerekiyor ki hiç dinlemediğini düşündüğümde bile aslında bizi dinliyorsun.
Dün evde sana seslendim hiç sesini çıkartmadan saklanmışsın arayıp bulduktan sonra canım çok korktum dedim..
bana sarılıp ''Canımmmm seni kokutmak istememiştim ''dedin:)
bunu not düşmek istedim:)

5 yorum:

ayşegül dedi ki...

yerim ben bu kokoş prensesi,gözlüklerlede tamamlanmış cidden :)

kesinlikle dinlemediklerini zannettiğimizde bile kaydediyorlar herşeyi yeri gelincede pat diye yapıştırıveriyolar lafı.
korkutmak istememişmiş :) tatlı cadı.

Deniz dedi ki...

yerim seni kıııııız:)

Bu hatun, erkek fatma gibi giyinmeyi severdi, kotlar falan. Bi haller geldi üstüne:)))))

aysencifci dedi ki...

Yemeklik olmuş bu kokoş! Ruhlarında var kızların kokoşluk desem, benimki ancak aldırır, daha kafasında taç-toka tuttuğunu, aldırdığı 2 güneş gözlüğünü, 3 bilezik, 1 kolye, 4 çantayı daha taktığını HİÇ görmedim! Olsun kokoş olsun Asya! Kokoşlardan kimseye zarar gelmez:) Öp onu çooook çokkk benim için!

sebnem oguz dedi ki...

merhaba canlar,
dün döndük tatilden hemen dost siteleri gezmek istedim ...bir de ne göeyim Asyam büyümüs genc kız olmus valla .. cok opuyorum ikinizi de ..sevgiler
biraz bloga not düşmeye gidiyorum ben simdi

sebnem oguz dedi ki...

seldacım bu sayfayı cok ihmal ediyorsun ama cooook